1. Pradžia
  2. /
  3. Tikslaus ūkininkavimo įranga
  4. /
  5. Centrinė padangų slėgio reguliavimo sistema (CTIS)
Centrinė padangų slėgio reguliavimo sistema
Populiaru
Populiaru

Centrinė padangų slėgio reguliavimo sistema (CTIS)

Sistema leidžia nesustojant reguliuoti ir palaikyti tinkamą padangų slėgį įvairiems darbams, greičiui, lauko ir kelio sąlygoms.

Siųsti užklausą

    Užpildykite užklausą ir gaukite asmeninę konsultaciją ar pasiūlymą dėl technikos.

    Dominanti technika ir kiti klausimai*:

    Jūsų vardas*:

    Telefono numeris*:

    El. pašto adresas:

    PTG centrinė padangų slėgio reguliavimo sistema – traktoriams ir savaeigėms mašinoms

    Ši sistema tinka traktoriams, savaeigiams smulkintuvams, purkštuvams, kombainams, srutvežiams bei priekaboms

    CTIS sistema
    PTG sistema

    Siūlomos įvairios sistemos – nuo AIRBOX/mobil, skirtos padangų pripūtimui kiekvienai ašiai stovinčiai transporto priemonei iki visiškai automatizuotos slėgio reguliavimo RDS sistemos judančiai transporto priemonei.

    Šiandien traktorius yra įrankis, kurio galimybės per pastaruosius kelerius metus smarkiai išaugo. Važiuojant iki 60 km/h greičiu galima greitai judėti iš lauko į lauką ir transportuoti kelyje; viso to metu dideles galinės ašies apkrovas dažnai reikia palaikyti ir padangomis.

    Centrinės padangų slėgio reguliavimo sistemos privalumai:

    • Mažesnis padangų nusidėvėjimas ir mažesnės kuro sąnaudos važiuojant keliu;
    • Geresnis ratų sukibimas su dirva dirbant laukuose;
    • Mažesnis dirvos tankinimas, provėžų susidarymas ir erozija;
    • Galimybė dirbti sudėtingesnėmis lauko sąlygomis, ypatingai šlapesnėse laukų vietose.

    Padanga yra jungtis tarp mašinos ir žemės (lauko / kelio) ir turi atlikti daugiafunkcines užduotis:

    • Kelyje turėtų būti kieta ir gerai riedėti, bet tuo pačiu mažai dėvėtis.
    • Lauke su dirva turi sukibti sklandžiai, tolygiai ir nebuksuoti.

    Du reikalavimai, kurie iš esmės prieštarauja vienas kitam!

    1 reikalavimas:
    Kelyje turėtų būti kieta ir gerai riedėti, bet tuo pačiu mažai dėvėtis, o tai įmanoma tik esant aukštam padangų slėgiui.

    2 reikalavimas:
    Lauke su dirva turi sukibti sklandžiai, tolygiai ir nebuksuoti, o tai įmanoma tik esant žemam padangų slėgiui.

    Aukšto padangų slėgio privalumai / nauda kelyje

    Kelyje su aukštu padangų slėgiu:

    Žymiai mažesnis padangos įspaudas.
    Pastaba: padangos sienelės stabilizuotos.

    • Didelė apkrova važiuojant dideliu greičiu.
    • Padidėjęs krypties ir važiavimo stabilumas.
    • Didesnis saugumas eisme, nes išvengiama važiavimo, kai padangose ​​yra per mažai oro.
    • 15% ir daugiau mažesnės kuro sąnaudos dėl pasipriešinimo riedėjimui.
    • Mažesnė padangų pažeidimo tikimybė.
    Protektoriaus dėvėjimasis

    Lauke su žemu padangų slėgiu:

    Žymiai didesnis padangos įspaudas.
    Pastaba: padanga tampa tik minimaliai platesnė, bet žymiai ilgesnė.

    • Sumažintas spaudimas į dirvą.
    • Sumažintas padangos provėžų gylis.
    • Sumažinta prabuksavimo tikimybė
    • Jokio/mažiau kenkiančio grunto sutankinimo.
    • Padidėjęs derlius.
    • Žymiai geresnis padangų sukibimas su žeme.
    Padangos pėdsakas

    Teisingas padangų slėgis lauke

    • Kuro sąnaudos lauke (sumažėja 10-15%).
    • Ratų praslydimas sumažinamas 20%.
    • Mažesnė priklausomybė nuo oro sąlygų skubių lauko darbų sąlygų atveju.
    • Pailgintas sezoninis darbo laikas.
    • Veiksmingesnis savaiminis padangų protektoriaus išsivalymas dėl lankstesnių padangų.
    • Aktyvi operatoriaus sveikatos apsauga sumažinant kūno vibraciją.
    • Mažesnė padangų pažeidimo tikimybė.
    Kelio slėgis

    Jus taip pat gali dominti: